Boe! Maak kennis met me, myself and I!

BOE! Dit ben ik. Ik is Lien, 22 jaar en woonachtig te Merksem, of Mechelen, dat mag je voorlopig nog kiezen.

Ik zag het levenslicht op 18 oktober 1993, 10 weken vroeger dan gepland. Ja, dat was zowat de enige keer in mijn hele leven dat ik eens veel te vroeg ergens aankwam. Ik groeide op in het Antwerpse bij mijn ouders en zus (24) en broer (17). Ik heb zoveel bezigheden dat ik soms niet weet wat eerst te doen. Om het makkelijk te maken lijst ik ze misschien beter even op hieronder.

Als ik niet één van mijn superleuke bezigheden doe, zit ik waarschijnlijk op school. Ja, want ik ben nog student! Ik ben vorig jaar afgestudeerd in het Office Management, afstudeerrichting Medical Management Assistant. Dat is chique taal voor ‘medisch secretaresse’. Maar ik heb geen 3 jaar gestudeerd om niks meer te doen dan koffie te zetten en de telefoon op te nemen (dat is nu wel heel zwart-wit hoor, vergeef me 🙂 ).
Ik ging dus op zoek naar iets uitdagender. Dat vond ik in Mechelen. Ik ben één van de 25 zotte kinders die begonnen zijn aan de BaNaBa (vervolgopleiding na Bachelor) in de Toegepaste Audiovisuele Communicatie. Kortgezegd: TV!

Al mijn avonturen kan je dus vanaf nu hier volgen. Want ik vond dat mijn facebookpagina begon vol te staan met nonsens, dus ik nu post ik die nonsens maar hier, kwestie van vooral niet stil te blijven zitten.

Om af te sluiten mijn levensleuze: “Het leven is te kort om te discussiëren, dus ik heb altijd gelijk!” 🙂

2 thoughts on “Boe! Maak kennis met me, myself and I!

Geef een reactie

